سروشسروش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

روزهای قشنگ با هم بودن

دنیای یکرنگ نگاه تو

1392/8/21 16:01
نویسنده : مامان
429 بازدید
اشتراک گذاری

نگاه تو

وقتی همه وجودت نگاه می شود

دنیای یکرنگ نگاه تو

تمام آن چیزی است که هستی را به سکون وا می دارد

و عشق آن لحظه شکوفا می شود

روی لب های شیرینت

 

 

پسرم

این روزها 

وقتی برای یک لحظه دست از شیر خوردن می کشی و با تمام وجود نگاهم می کنی و با یه لبخند شیرین همه وجودمو پر از شعف می کنی، همه چیزو فراموش می کنم. حتی نمی فهمم کجام و کی دور و برم هست. فقط دوست دارم نگاهت کنم و با یه لبخند جوابتو بدم. اون وقته که شروع می کنی و با زبون شیرینت باهام حرف می زنی. آنگو، قخ، ادَ، اونقا ...

وای وقتی این آواها رو پشت هم ردیف می کنی باهام حرف بزنی خیلی دوست دارم بیشتر این لحظات تکرار بشه.

پسر شیرین 2 ماه و 20 روزه من. خدا خیلی بزرگه. خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیجان
12 آبان 92 17:09
وایییییی چه لحظه شیرینیی عزیزم خدا برات حفظش کن که این فرشته ها روح ادم رو تازه می کنننن
سميرا
20 آبان 92 15:52
اي جانم چه پسريه ماشالله...مباركه رفيق....قدمش خيرباشه الهي...بابا خبرميدادي زودتر بيايم شيريني بخوريم